Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-06T21:23:31+01:00
Ponieważ w garbie gromadzi tłuszcz/ olej ? który jest mu neizbędny do życia..:D
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T21:24:47+01:00
Ponieważ tam magazynuje się tłuszcz (z pokarmu)
Jest to dla niego tak jakby energia.
Dlatego wielbłąd może wytrzymac długo bez picia i jedzenia, ale z czasem ten garb maleje i brak mu energii.

Opisałam to własnymi słowami, może coś z tego zrozumiesz ;P
2010-01-06T21:25:41+01:00
Wielbłąd ma garb, ponieważ w nim magazynuje duże ilości tłuszczu. Dzięki temu może długo chodzić po suchej pustyni i ma dużo siły :)
1 2 1