Odpowiedzi

2010-01-06T21:47:35+01:00
1- na scenie bardzo często występuje chór
2-Śmierć bohaterów nie jest grana na oczach widzów(śpiewa chór, że "osoba" nie żyje)
3-na scenie mogą występować max. 3os. i chór
4- występują tylko panowie
5-nie wystepuje wielowatkowosc
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-06T23:01:12+01:00
Jeżeli chodzi o pytania to miałam takie:
Co to jest dramat.
Na co sie dzieli sztuka teatralna.
Znaki teatru.
Co wystepuje wdramacie
Znane dzieła drmatyczne
co to st akt,scena odsłona to była krótka charakterystyka
no i to chyba wszystkie pytania jeśli chcesz odpowiedzi to napisz bo nie wiedziałam czy ty chcesz pytania czy odpowiedzi;]
licze na naj:D
ja dostałam za tą kartówkę 5 więc jak chcesz odpowiedzi to pisz;]