Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T18:08:58+02:00
48, 6, 7.2 , 43.2 , 2.4 , 48 :D Pozdrawiam :D
2009-09-21T18:09:48+02:00
Liczba o 20% większa od
40=0,2*40=8
5.6=5,6*0,2=1,12
36=36*0,2=7,2
2.4=2,4*0,2=0,48
2009-09-21T18:11:37+02:00
Liczba o 20% większa od 40, 5.6, 36, 2.4
40 --- 100%
x --- 120%
x= 40×120% / 100%
x= 48

5,6 --- 100%
x --- 120%
x= 5,6×120% / 100%
x= 6,72

36 --- 100%
x --- 120%
x= 36×120% / 100%
x= 43,2

2,4 --- 100%
x --- 120%
x= 2,4×120% / 100%
x= 2,88