Odpowiedzi

2010-01-06T21:29:05+01:00
W Słowińskim Parku Narodowym na pobrzeżach
2010-01-06T21:30:02+01:00
Najwięcej wydm występuje nad morzem czyli na Pobrzeżach i Pojezierzach. :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T21:31:03+01:00
*Słowiński Park Narodowy
*Puszcza Kampinoska
*wydmy wędrujące znajdują się w okolicach Łeby i na "Pustyni Błędowskiej", oraz także na pograniczu Wyżyny Śląskiej i Wyżyny Krakowsko - Częstochowskiej.
2 5 2