Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-21T18:12:21+02:00
Schemat budowy ślimaka. Oznaczenia: 1. muszla 2. wątrobotrzustka 3. płuco w jamie płucnej 4. odbyt 5. otwór płucny 6. oko 7. czułek 8. zwój mózgowy 9. przewód ślinowy 10. otwór gębowy z tarką 11. wole (cz. przełyku) 12. gruczoł ślinowy 13. otwór płciowy 14. penis 15. pochwa 16. gruczoł śluzowy 17. jajowód 18. wapienna strzałka miłosna 19. noga 20. żołądek 21. nerka pochodzenia metanefrydialnego 22. płaszcz 23. serce 24. nasieniowód


a rysunek ponizej :::
2 5 2
2009-09-21T18:14:16+02:00

muszla wątrobotrzustka płuco w jamie płucnej. odbyt otwór płucny oko czułek . zwój mózgowy . przewód ślinowy otwór gębowy z tarką . wole (cz. przełyku) gruczoł ślinowy. otwór płciowy . penis pochwa gruczoł śluzowy 17. jajowód . wapienna strzałka miłosna . noga . żołądek nerka pochodzenia metanefrydialnego płaszcz . serce nasieniowód
7 4 7