Odpowiedzi

2010-01-06T21:43:40+01:00
Miłość co przetrwa śmierć
miłość prawdziwa,szczera,wierna,która jest w stanie przetrwać nawet najgorsze czyli śmierć
miłość co przetrwa burze miłość,która przetrwa sprzeczki,niezgodności itp.itd.
miłość świnia miłość podstępna specjalnie ustawiona przez osoby trzecie
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T22:01:19+01:00
-milosc,co przetrwa smierc
Jeśli się na prawdę kogoś kocha to za tą iłość warto jest oddać życie. Czasami jest lepiej umrzeć z miłości niż ze starości...


-milosc,co przetrwa burze
Taka miłość przetrwa każdą sprzeczkę, czasem nawet zdradę. Nawet jeśli kochające sie osoby rozstana się za sobą nadal będą się kochać az do śmierci


-milosc z fiolkiem w kubeczku
Ta przenośnia ozacza że w takim przypadku miłość jest delikatna. Jest również wrażliwa.


-milosc swinia
Świnia w miłości jest ckliwa, romantyczna i sprawia wrażenie, jakby cały czas unosiła się na obłoku z marzeń. W miłości dwojga ludzi jest tak samo.




pisane od serca dlatego chce naj...