Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T21:38:04+01:00
Mur Hadriana - rzymski mur obronny w północnej Brytanii. Pomyślany jako zapora przed wojowniczymi plemionami Piktów z Kaledonii, nigdy nie spełnił pokładanych w nim nadziei.

Królowie Anglii:
1837 - 1901 WIKTORIA
1901 - 1910 EDWARD VII
1910 - 1936 JERZY V
1936 EDWARD VIII
1936 - 1952 JERZY VI
1952 ELŻBIETA II
2010-01-06T21:42:11+01:00
Mur znajduje się w północnej Brytanii.
Główne przeznaczenie Muru Hadriana:
Nie chodziło o obronę przez najazdami plemion z północy lub południa, ale przede wszystkim o rozdzielenie ich sił, umożliwienie rzymskim oddziałom operującym z umocnionych baz wypadów przeciwko wrogowi, jego zepchnięcie do muru i likwidację.
ELŻBIETA II
JERZY VI
EDWARD VIII
JERZY V
EDWARD VII
WIKTORIA