Odpowiedzi

2010-01-06T22:36:50+01:00
-(-(-4))*[8-(-5)*(-2)+(-4)*7] : [-(-4)+11] =
-4*[8-10-28]:[15]=
-4*(-30):15=
120:15=
8

(4-1¼: 1 9/16)*(-15 ⅝) =
(4-5/4*16/19)*(-125/8)=
(4-20/19)*(-125/8)=
56/19*(-125/8)=
-875/19=
46 i 1/19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T22:45:22+01:00
1.oblicz
-(-(-4))*[8-(-5)*(-2)+(-4)*7] : [-(-4)+11] =
-[4*(8-10-28]:15=-4*(-30):15=120:15=8
2.oblicz
(4-1¼: 1 9/16)*(-15 ⅝)=[4-5/4:25/16]*(-15 ⅝)=4-4/5*(-15 ⅝)=-50