Mam kilka pytań związanych z lektórą "Syzyfowe Prace" potrzebne mi to na jutro bo mam spr. z lektury.

1. Skąd pochodził Marcin Borowicz i czym zajmowali się jego rodzice?
2. Kim byli: Stara Przepiórzyca, Płoniewicz?
3. Czym była górka u gontali ?
4. Który z chłopców został zmuszony do szpiegostwa i co sie z nim stało ?
5. Kto był wielką miłością Marcina Borowicza i jak historia się zakończyła?

2

Odpowiedzi

2010-01-06T21:43:29+01:00
1.Marcin Borowicz pochodził z Gawronek. A czym zajmowali się jego rodzice to nie pamiętam.
2.Stara Przepiórzyca była to osoba, u której zatrzymał się Radek.
3.Górnka u Gontali- to miejsce, gdzie potajemnie się spotykali chłopcy, by się uczyć, czytać literaturę itp.
4.Nie wiem
5.Wielką miłością Marcina Borowicza była dziewczyna o pseudonimie Biruta.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T21:46:17+01:00
1.Marcin Borowicz pochodził z Gawronek.
2.Stara Przepiórzyca była to osoba, u której zatrzymał się Radek.
3.Górnka u Gontali- to miejsce, gdzie potajemnie się spotykali chłopcy, by się uczyć, czytać literaturę itp.
4. Chyba Paweł
5.Wielką miłością Marcina Borowicza była dziewczyna o pseudonimie Biruta.