Odpowiedzi

2010-01-06T21:46:16+01:00
Nie, bo ogólnie równanie jest źle bo nie będzie "2KS" tylko "K2S", ponieważ potas jest I wartościowy, siarka tutaj musi być II,
Ogólnie wzór soli to K2S
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T21:47:07+01:00
Skąd masz to równanie??
2KOH + 2H2S -> 2KS + 2H20
one się nawet nie zgadza stronami;/ po stronie substratów jest 6 wodorów a po stronie produktów 4 wodory.

nie ma soli KS
jest sól K₂S, musi tam być błąd.
równanie poprawnie powinno wyglądać tak:

2KOH + H₂S -> K₂S + 2H₂O

liczę na naj;)
2010-01-06T21:49:22+01:00
Powinno być K2S
Cała reakcja poprawna:
2 KOH + H2S ---> K2S + 2 H2O
1 5 1