Odpowiedzi

2009-09-21T18:22:11+02:00
Nowo odkryty lek może przedłużyć życie chorych na raka płuc mysz jednak u nie wszystkich. Niektóre myszy mają zdolność do przyswajania tego rodzaju leków jednak niektóre nie potrafią go w ogóle wykorzystać. Większość jednak myszy żyje dłużej po przyjęciu tego leku niż te które także mają raka le nie dostaną tego leku. Kilka eksperymentów laboratoryjnych uzasadniło taką teorię. Jednak ni może być tak ze wszystkie myszy będą teraz poddane testowi na wykrywalność raka płuc. Odnalezienie tego leku nie pozwoli jednak posunąć się w medycynie choćby o 1 krok. Tylko myszy domowe mogą dostawać ten lek ale pobyt na nie w domach jest coraz mniejszy.
4 4 4
2009-09-21T18:41:10+02:00
Nie.ponieważ mysz ma napewno inaczej zbudowane płuca i myszy też inaczej reaguja na leki
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T20:15:23+02:00
Wydaję mi się że mamy te same ćwiczenia od biologi i że musisz opisać doświadczanie :D

Bierzemy 10 myszy chorych na raka płuc. Dzielimy je na dwie równe grupy, czyli na grupę kontrolną i grupę doświadczalną. Grupie doświadczalnej podajemy nowo odkryty lek, a grupie kontrolnej stary lek. Po kilku dniach sprawdzamy czy nowo odkryty lek zadziałał, porównując jego działanie ze starym lekiem.

Mam nadzieję, że pomogłam :D
4 4 4