Odpowiedzi

2010-01-06T21:48:43+01:00
Przemysłowiec i naukowiec szwedzki, wynalazca dynamitu, fundator Nagrody Nobla.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T21:51:42+01:00
Alfred nobel to przemysłowiec szwecki.wynalazł on dynamit. ufundował nagrodę nazwaną jego nazwiskiem-nagrodę nobla.urodził się 21 pażdziernika 1833 r,a zmarł 10 grudnia 1896r.interesował się poezją i sztuką.wszystko co miał oddał szwedzkiej akademi nauk