Krasnoludki z domu do pracy muszą przejść 800m. Najmniejszy z nich chodzi z prędkością 40 m/min. Największy krasnoludek chodzi dwa razy szybciej. Oblicz, o której godzinie musi wyruszyć najmniejszy, a o której największy krasnoludek, aby zdążyć do pracy na godzinę 6:00? Pilnie potrzebuje odpowiedzi!!!! Pozdrawiam:)):)

3

Odpowiedzi

2010-01-06T21:50:58+01:00
Najmniejszy krasnoludek
droga-800m
prędkość40m\min
czas-800m:40m\min=20min
największy krasnoludek
prędkość-40 razy 2=80m\min
czas-800:80m\min=10min

odp.najmniejszy krasnoludek musi wyjść o 5.40,a największy o 5.50 aby zdążyć do pracy.
2010-01-06T21:55:33+01:00
800\40=20min
starszy- 40*2=80
800\80=10
6:00-20min=5:40
6:00-10min=5:50
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T21:56:00+01:00
40m\min ×2= 80m\min
800m:40m\min=20min
20min×2=40min
06.00-40min=05.20-mały krasnoludek
06.00-20min=05.40-duży krasnoludek