Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T21:58:50+01:00
X+y=440
0,9x+0,95y=406/*10

x=440-y
9x+9,5y=4060

x=440-y
3960-9y+9,5y=4060

x=440-y
0,5y=100/*2

x=440-y
y=200

x=440-200
y=200

x=240
y=200
2010-01-06T22:06:54+01:00
{x+y=440
{0,9x+0,95y=440 - 34 /*100

x+y=440
90x+95y=40600

x=440-y
90(440-y)+95y=40600

x=440-y
39600-90y+95y=40600

x=440-y
5y=40600-39600

x=440-y
5y=1000

x=440-y
y=200

x=240
y=200