Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T22:00:38+01:00
Wzorój się na schemacie odpowiadaj kolejno na pytania
Kto mówi ?
Do kogo mówi ?
O czym mówi ?
W jakim celu mówi ?
Srodki poetyckie użyte w wierszu?
jakie odczuwasz emocje czytając wiersz ?
5 3 5
2010-01-06T22:01:16+01:00
Musisz wiedzieć:
Kto mówi? - czyli kto jest podmiotem lirycznym (może to być mężczyzna, a zarazem doktor; bywa iż podmiotem lirycznym czyli tzw. "ja" lirycznym jest sam autor wiersza - a jak to stwierdzić? Trzeba znać historię autora i porównać ją z wierszem)
Do kogo mówi? - czyli kto jest odbiorcą
O czym mówi?
W jaki sposób mówi?

6 2 6