Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T22:07:26+01:00
1.Akcja pod Kraśnikiem(próba wysadzenie mostu)
2.Akcja pod Arsenałem(odbicie Rudego i innych więźniów)
3.Akcja pod Celestynowem(uwolnienie więżniów jadących do Majdanka)
4.Akcja pod Czarnocinem(wysadzenie pociągu z bronią)

10 4 10
2010-01-06T22:07:49+01:00
1.Akcja pod Kraśnikiem(próba wysadzenie mostu)
2.Akcja pod Arsenałem(odbicie Rudego i innych więźniów)
3.Akcja pod Celestynowem(uwolnienie więżniów jadących do Majdanka)
4.Akcja pod Czarnocinem(wysadzenie pociągu z bronią)
7 3 7
2010-01-06T22:10:01+01:00
*wysadzanie torów w okolicy Kraśnika, akcja polegała na uwalnianiu więźniów z niewoli niemieckiej
* zastrzelenie żołnierzy niemieckich
* wysadzanie mostów w celu utrudnienia dowozu towaru na front
* uwalnianie więźniów z transportów do obozów koncentracyjnych

1.Akcja pod Kraśnikiem
2.Akcja pod Arsenałem
3.Akcja pod Celestynowem
4.Akcja pod Czarnocinem
3 2 3