Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T22:13:58+01:00
Dane:
F=50N
t=10s
s=3m

Szukane:
P=?

To zadanie należy obliczyć ze wzoru P=W/t, ale że nie mamy W to można je obliczyć z tego wzoru:

W=F*s
W=50N*3m
W=150J

A teraz, gdy już mamy W możemy obliczyć P.

P=W/t
P=150J/10s
P=15W (watów)

Odp. W tym czasie Michał osiągnął moc o wartości 15W.

Masz obliczenia i wyjaśnienia, jak coś jest nie jasne to napisz prywatnie, a wyjaśnie, proszę o najjj... Z góry dziękuję...
14 5 14
2010-01-06T22:21:03+01:00
Dane:
t= 10 s
F=50 N
s=3m

Wzory:
P=w : t
W=s * F

Szukane:
P=?

Rozwiązanie:
W= 3m*50N
W=150J

P=150J : 10s
p=15 W
3 5 3