Odpowiedzi

2010-01-06T22:12:55+01:00
0,05
0,17
0,49
0,85
2,41
0.39
2,36
0.004
0.091
0.368
0.412
12,111
2,365
0.00009
0,0123
3,6211
4,2705
0.8533
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T22:14:07+01:00
5/100 = 0,05
17/100 = 0,17
49/100 = 0,49
85/100 = 0,85
2 41/100 = 2,41
3 9/100 = 0,39
236/100 = 2,36
c) 4/1000 = 0,004
91/1000 = 0,091
368/1000 = 0,368
4 12/1000 = 0,412
12 111/1000 = 12,111
2365/1000 = 2,365
d)9/10000 = 0,0009
123/0000= 0,0123
36211/10000 = 3,6211
4 2705/10000 = 4,2705
85 33/10000 = 0,8533
2010-01-06T22:14:36+01:00
B)5/100= 0,05
17/100= 0,17
49/100= 0,49
85/100= 0,85
2 41/100= 0,41
3 9/100= 0,09
236/100= 2,36
c) 4/1000= 0,004
91/1000=0,091
368/1000=0,368
4 12/1000= 0,012
12 111/1000= 12,111
2365/1000= 2,365
d)9/10000=0,0009
123/0000=0,0123
36211/10000=3,6211
4 2705/10000=4,2705
85 33/10000=0,8533