Odpowiedzi

2010-01-06T22:12:29+01:00
Wojna polsko-szwedzka 1626-1629 to ciąg starć polsko-szwedzkich w latach 1626-1629 o ujście Wisły, która przyniosła spustoszenie Pomorza i Kujaw. Wojna ta, będąca kontynuacją wojny polsko-szwedzkiej 1621-1626, zakończyła się 6-letnim rozejmem altmarskim, zawartym 26 września 1629 r.

Ale nie wiem czy do jest na 100% dobrze ;/
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T22:13:46+01:00
Pierwsza bitwa pomiędzy Polską a Szwedami odbyła się pod Oliwą 28listopada 1627r.Była to bitwa morska.Zakończyła się ona pomyślnie.