Odpowiedzi

2010-01-06T22:17:43+01:00
Morał z tej historii jest następujący: kochaj siebie samego i ludzi dookoła i wiedz, że możesz zmienić czyjeś życie. ulubione wspomnienie ze świąt pochodzi z czasów dzieciństwa.

krótko;p
pZdR.
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T22:20:28+01:00
Myślę, że morał z tej historii jest następujący: kochaj siebie samego i ludzi dookoła i wiedz, że możesz zmienić czyjeś życie.
8 3 8