Odpowiedzi

2010-01-06T22:19:17+01:00
Napad , obrabowanie

Potop to był taki najazd na Polskę przez Szwecję.
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T22:23:18+01:00
Potop to inaczej w symbolicznym znaczeniu oczywiście... najazd.. zalanie, oblężenie. W naszej historii dotyczył on najazdu Szwedów na Polskę w 1655roku. Nazwany jest potom z powodu ogromnej liczebnej przewagi szwedów, nad polakami którzy dosłownie "zalali" nasze ziemie i wojska.
24 4 24