Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T22:29:18+01:00
Ponieważ konkurencja to rodzaj antagonistycznego oddziaływania między zwierzętami i roślinami. Polega na konkurowaniu, rywalizacji między osobnikami o pokarm, miejsce do życia, samice, dostęp światła itd. A więc dzięki konkurencji z otoczenia są eliminowane słabsze osobniki, które stworzyły by populacje słabą nie odporna na choroby. Osobniki silniejsze doczekują się potomstwa silnego, czyli dzięki temu populacja jest silna i ma szanse przetrwać:D
5 4 5
  • yume
  • Rozwiązujący
2010-01-06T22:29:26+01:00
Toretycznie prawie każdy człowiek lubi być w czymś lepszym odkogoś
dlatego od początku człowiek konkuruje ze sobą, dzięki temu powstało nowych owiele lepszych konstrukcji
weźmy np leonarda da vinci
wymyślono sposób przemieszczania się człowiek ale on chciał to ulepszyć i zaczął konstruować machine latającą ludzie go wprawdzie wyśmiali ale to głównie dzięki niemu mamy dzić samoloty...
itp poprostu chęć bycia lepszym od kogoś nas napędza do pobijania tego co on zrobił...
2 1 2