Odpowiedzi

2009-09-21T18:37:37+02:00
Róża (kwiat, choroba, róża wiatrów)
klucz (narzędzie do otwierania, zamykania, wiolinowy)
blok(rysunkowy, techniczny, jako budynek)
zamek(jako zamek w kurtce, jako budowla)
bieg(w samochodzie ale też jako bieg na dużej trasie )



2 5 2
2009-09-21T18:38:39+02:00
Morze
Bal
Ranny
Muszka
Blok
Zamek
Komórka
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T18:38:52+02:00
Odra (choroba) i Odra (rzeka),
róża (kwiat) i róża (choroba),
zamek(budowla) i zamek (w spodniach),
gumka(do włosów) i gumka (do zmazywania),
bal (zabawa) i bal (gruba belka).
2 4 2