Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T22:45:31+01:00
Poniewaz mowiac wypuszczamy pewne fale ktore trafiaja obijajac sie z czasteczkami powietrza do ucha. A w uchu fale dzwiekowe pobudzaja do drgan blone bebekowa, ktora pobudza mloteczek nastepnie przekazywane sa na kowadelko i strzemiaczko potem dzieki okienku owalnemu trafiaja do ucha wewnetrznego, gdzie te drgania zamieniaja sie w impulsy dzieki ktorym slyszymy.
5 4 5
2010-01-06T22:45:56+01:00
Słyszymy , ponieważ mamy bębenki w uszach , które wyczuwają drgania.
6 2 6
2010-01-06T22:47:10+01:00
Bo fale akustyczne / podłużne przekazują dźwięk który rozchodzi sie we wszystkie strony i dociera do naszych uszu, budowe ucha też przetoczyć ?
3 2 3