Odpowiedzi

2010-01-06T23:00:42+01:00
Układ równań może mieć jedo rozwiązanie.
Są 2 sposoby rozwiązywania ukłaów równań.
metoda podstawiania
przeciwnych współczynników.

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T23:02:06+01:00
Układy mogą być trzech typów:
Nieoznaczone - nieskończenie wiele rozwiązań,
Oznaczone - dokładnie jedno rozwiązanie,
Sprzeczne - brak rozwiązań.

Mówimy tu oczywiście, o równaniach liniowych.
A ilość rozwiązań możemy wyliczyć z twierdzenia Kronneckera-Kapellego. Budujemy macierz dopełnioną i liczymy rząd macierzy. Jeżeli rząd macierzy jest mniejszy od ilości niewiadomych, to sprzeczny itp. Ale to raczej nie na Twój poziom.
2010-01-06T23:02:58+01:00
1. zanc ich metode rozwiazywania, sa 2 metody podstawiania oraz przeciwnych wspolczynników.
2.Skoro w pewnym momencie jego rozwiązywania (po dodaniu równań) otrzymujemy jedno równanie to, ilość jego rozwiązań jest taka sama jak ilość rozwiązań układu. Czyli : a) jedno b) ani jednego c) nieskończenie wiele