W jaki sposób człowiek może wyrażać swoją religijność?
może być w punktach :)

PS. to juz mam:
modlitwa, nabożeństwa, pielgrzymki, procesje, gesty i znaki św., posty i wyrzeczenia, dobroczynność,
potrzebuje jeszcze kilka przykładów najlepiej dziś...

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-09-23T11:50:55+02:00
Także swoim zachowaniem, kulturą osobistą . katecheza.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T13:50:54+02:00
-Może poprzez chodzenia do kościoła,
-ukazaniem przez zachowanie,
-poprzez mówienie o tym innym(wygłaszanie)
3 4 3