Proszę o przetłumaczenie listu na język niemiecki:
Cześć Anno,
cieszę się,że razem spędzimy 2 tygodnie wakacji. Jednak nie moge gościć cię u siebie w domu. Tak się złożyło,że mamy remont mieszkania. No wiesz, malowanie ścian, nowe meble. Czy możemy spotkać się w innym terminie? Może chciałabyś przyjechać do mnie podczas ferii zimowych? Na pewno będziemy się dobrze bawić. Pójdziemy sobie na jakiś ciekawy film do kina, odwiedzimy nowe zoo, pójdziemy na duże zakupy do centrum handlowego. Co ty na to? Proponuje też zobaczyć trochę miasta. Kupisz sobie jakieś pamiątki. Może pojedziemy też do Wrocławia, do mojej koleżanki. Właśnie zaczęła studia w nowym miejscu i chce żebym ją odwiedziła. Będzie bardzo fajnie. Mam nadzieję,że wkrótce cię zobacze. Czekam na odpowiedz.
Pozdrawiam Beata

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T23:09:26+01:00
Hallo Anna,
Ich freue mich, dass wir gemeinsam 2 Wochen Urlaub verbringen werden. Allerdings kann ich nicht empfangen Sie zu Hause. So kam es, dass wir die Wohnung zu reparieren. Sie wissen, Gemälde den Wänden, neue Möbel. Können wir uns zu einem anderen Zeitpunkt? Kann gerne zu mir kommen, während der Winterpause? Denn sicher, dass wir Spaß haben. Wir werden ein für einige interessante Film ins Kino gehen, besuchen Sie die neue Zoo, gehen wir zu den großen Einkaufs-Mall. Was denken Sie? Ferner wird vorgeschlagen, einen Teil der Stadt zu sehen. Kaufen Sie sich einige Erinnerungsstücke. Vielleicht wird es nach Breslau gehen, um mein Kollege. Ich habe gerade angefangen hatte zu studieren an einem neuen Ort und will, dass ich sie besuchen. Es wird sehr gut. Ich hoffe, Sie bald zu sehen. Warte auf Antwort.
Regards, Beata
2 1 2
2010-01-06T23:13:07+01:00
Hallo Anna,
Ich freue mich, dass wir gemeinsam 2 Wochen Urlaub verbringen werden. Allerdings kann ich nicht empfangen Sie zu Hause. So kam es, dass wir die Wohnung zu reparieren. Sie wissen, Gemälde den Wänden, neue Möbel. Können wir uns zu einem anderen Zeitpunkt? Kann gerne zu mir kommen, während der Winterpause? Denn sicher, dass wir Spaß haben. Wir werden ein für einige interessante Film ins Kino gehen, besuchen Sie die neue Zoo, gehen wir zu den großen Einkaufs-Mall. Was denken Sie? Ferner wird vorgeschlagen, einen Teil der Stadt zu sehen. Kaufen Sie sich einige Erinnerungsstücke. Vielleicht wird es nach Breslau gehen, um mein Kollege. Ich habe gerade angefangen hatte zu studieren an einem neuen Ort und will, dass ich sie besuchen. Es wird sehr gut. Ich hoffe, Sie bald zu sehen. Warte auf Antwort.

Dein Beata

2 1 2