Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T23:38:42+01:00
Dane:
9arów=900m2

Niech x - długość drugiej ścieżki
45*x/2=900
x=900*2/45
x=40m

Odp: Druga ścieżka ma długość 40m
34 4 34
2010-01-06T23:40:40+01:00
1 ar = 100 m^2
9 arów = 900 m^2

Pole rombu obliczone z przekątnych to:

P = 1/2 * d1*d2 gdzie d1,d2 przekątne

Dane: Szukane:

P=900m^2 d1=45m d2=?

900m^2=1/2 * 45m * d2

1800m^2 = 45m* d2

d2 = 40 m
17 3 17