Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T00:35:33+01:00
P= (a² √3) / 4
P=16 √3

(a² √3) / 4 = 16 √3

(a² √3) = 64 √3

a²=64

a=8

a=2r

r=4

H= (a√3) / 2

H= (8√3) / 2

H= 4 √3

V= 1/3 π r² * H

V= 1/3 π 4² * 4 √3

V=21,3 √3 π
1 5 1
2010-01-07T00:36:23+01:00
P=(a²√3):4
P=16√3
16√3=(a²√3):4 / razy 4 obusttronnie
64√3=a²√3 / przez √3 obustronnie
a=8 :P
a = 2r
2r -srednica
2r=8
r=4 (PROMIEŃ!!)
<spojrz na zalacznik moze pomoze xD
H= 4√3
V=PpH razy 1/3
V= Pir²H razy 1/3
V= Pi16razy4√3razy 1/3
V=64√3 razy 1/3
V= (64√3):3 czyli okolo 21,3 √3
1 5 1
2010-01-07T00:43:27+01:00
Wzór na objętość stożka V=1/3(pi x r2)xh, musimy znależć r ih:
(a2pier3)/4=16pier3, to a2pier3=64pier3 to a2=64 , to a=8,r=1/2a=1/2x 8=4, wysokość h=(a x pier3)/2,to h=4pier3, podstawiamy do wzoru na V=1/3pi x 4do2x 4pier3=(64pier3)/3(x pi)
1 5 1