Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T18:44:16+02:00
Dziękuję Ci Panie za moich przyjaciól, zawsze lojalnych wocbec mnie, dziekuję za kochających rodziców, którzy zawsze chcą mi pomóc oraz za kościół, który prowadzi mnie przez życie pod kątem wiary.
39 4 39
2009-09-21T18:49:34+02:00
Janie Pawle 2, módl sie za nami grzecznymi, sympatycznymi kolegami i koleżankami byśmy mogli pomagać innym tak jak oni nam.


Janie Pawle 2, módl sie za nasze rodziny by zawsze byli przy nas gdzy ich potzrbujemy a takze by Najświętsza Maryja miała ich w opiece.


Janie Pawle 2,miej pod twoja opieką nasz klasę by nigdy nie sprawiała zednych problemów a takżeby Najświetsza Panienka miała nad nami rękę w trudnych sprawach
52 4 52
2009-09-21T18:59:23+02:00
Dziękuję Ci Panie Boże za Twoja dobroć.
Za to że mam szcześliwa rodzine, prawdziwy dom.
Za dobrą klasę w ktorej kazdy problem rozwiazuje z latwoscia
Za moje kolezanki ktore zawsze sluza mi rada i pomoca.
Dziekuje za to ze nie jestem sama ze swoim problemami i trudnosciami dnia codziennego.
Dziekuje....
158 4 158