Zadanie na poziomie 2 gimnazjum. Ponieważ ma być to powtórzeniem do spr prosiła bym żeby rozwiązania były rzetelne. I uznaję odpowiedź jak jest zrobiona ponad połowa zadań. Daje najlepszą, i w razie jakiś pytań to na priva :)

chodzi o http://i49.tinypic.com/33at7b7.jpg 71- 77
________________________________________________________
jak jesteście zainteresowani to tu macie inne moje zadania z chemii to samo praktycznie :)
http://zadane.pl/zadanie/303029
http://zadane.pl/zadanie/303028
http://zadane.pl/zadanie/303030
http://zadane.pl/zadanie/303033
http://zadane.pl/zadanie/303034
http://zadane.pl/zadanie/303036
http://zadane.pl/zadanie/303038
http://zadane.pl/zadanie/303039
http://zadane.pl/zadanie/303040
http://zadane.pl/zadanie/303041

2

Odpowiedzi

2010-01-07T09:20:14+01:00
71
a)
LiOH
Cr(OH)3
Pb(OH)2
Pb(OH)4
Fe(OH)2
b)
wodorotlenek srebra
wodorotlenek miedzi (I)
WODOROTLENEK MIEDZI (II)
WODOROTLENEK ZELZA (III)
WODOROTLENEK CYNY (IV)
ZAD.73
2Na + 2H2O---2NaOH + H2 (WODOROTLENEK SODU)
FeCl3+ 3LiOH-----3LiCl + Fe(OH)3
2FeCl3 + 3Ba(OH)2---3BaCl2 + 2Fe(OH)3
FeCl3 + Al(OH)3 ------Fe(OH)3 + AlCl3
zad.72
CrCl3 + 3KOH ----Cr(OH)3 + 3KCl (ZIELONY OSAD)
SnCl2 + KOH------Sn(OH)2 + KCl (BIALY OSAD)




Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T12:11:57+01:00