Zadanie na poziomie 2 gimnazjum. Ponieważ ma być to powtórzeniem do spr prosiła bym żeby rozwiązania były rzetelne. I uznaję odpowiedź jak jest zrobiona ponad połowa zadań. Daje najlepszą, i w razie jakiś pytań to na priva :)

chodzi o http://i49.tinypic.com/28juwbp.jpg 83 - 88
________________________________________________________
jak jesteście zainteresowani to tu macie inne moje zadania z chemii to samo praktycznie :)
http://zadane.pl/zadanie/303029
http://zadane.pl/zadanie/303028
http://zadane.pl/zadanie/303030
http://zadane.pl/zadanie/303033
http://zadane.pl/zadanie/303034
http://zadane.pl/zadanie/303036
http://zadane.pl/zadanie/303038
http://zadane.pl/zadanie/303039
http://zadane.pl/zadanie/303040
http://zadane.pl/zadanie/303041

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-07T10:13:17+01:00
83
3a, 4b,1d,7f,5h,6c2e
85
Ba+2 , 2OH- .....Ba(OH)2....struk rozpisz......Ba+2 + 2OH-
Mg+2, 2OH-.......Mg(OH)2........................Mg+2 + 2OH-
K+, OH-.....KOH.....................................K+ + OH-
86
mr =200g
Cp=20%
mw=50g
ms=20g
msI = (mr*Cp)/100%=(200*20)/100 = 40 g
mrII = msI + mrI + mw + msII = 40+200+50+20=310
ms II = 40+20=60g
Cp II = ms/mr *100% = 60/310 *100 = 19,35%





Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T11:12:55+01:00