Odpowiedzi

2010-01-07T08:25:29+01:00
Adaś został nazwany szatanem przez profesora ze względu na umiejętność rozwiązywania zagadek min. rozszyfrował w jaki sposup profesor pyta uczniów
2010-01-07T08:27:12+01:00
Adaś został nazwany szatanem z tego powodu ,że był sprytny wiedział jakim sposobem Nauczyciel pyta.Miał Też zakład z Nauczycielem oto czy znowu bedzie wiedzial kogo bedzie pytal do odp.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T08:29:06+01:00
Adaś został nazwany "szatanem" z tej przyczyny ,iż rozwiązywał zagadki trudne,skomplikowane , z pozoru nie do rozwiązania:wykrył system odpytywania profesora Gąsowskiego,wyjaśnił sprawę pióra skradzionego przez Burskiego ,wykrył błąd w księgach rachunkowych Szostaka (nitka udająca setkę),odkrył w kieszeni profesora niewysłane listy.