Odpowiedzi

2010-01-07T09:04:59+01:00
Decyduje o tym sprężystość piłki jak jest mało napompowana to ma mniejsza sprężystość i słabiej sie odbija
13 4 13
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-07T09:06:14+01:00
Cechą tą jest sprężystość .
Piłka jest z gumy, ale ta guma sama się nie będzie odbijała wiec trzeba do niej coś dodać (do środka) .Jeżeli byśmy nalali wody by się nie odbijała bo woda jest cięższa,dlatego dajemy powietrza bo jest lżejsze i wtedy nie przeszkadza w odbiciu się
8 4 8