Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T18:52:44+02:00
Zjawisko fizyczne, czyli przemiana fizyczna, polega na tym,że nie powstaje żadna nowa substancja
Przykłady :
parowanie wody,
topnienie lodu,
rozpuszczanie cukru,
przepływ prądu elektrycznego przez metal.

Pozdrowienia xD

a co do ; czy Ziemia jest substancją czy ciałem fizycznym ??
to 100% jest ciałem fizycznym
2 5 2
2009-09-21T21:17:27+02:00
Parowanie, skraplanie, krzepnięcie.
zad. 2
ciało fizyczne