Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T19:00:02+02:00
1. Śmierć brata
2. Chęc pogrzebania brata przez antygonę
3. Powstrzymywanie od tego pomysłu Antygony przez siostrę
4. Pogrzebanie i przyłapanie Antygony
5. Antygona przed Kreonem
6. Rozmyslanie Kreona nad śmiercią Antygony
7. Odwodzenie od pomysłu smierci Antygony]
8. Śmierć Antygony
9. Śmierć Syna i Żony Kreona
10. Załamanie kreona
2 4 2
2009-09-21T19:28:31+02:00
1. Odmowa Ismeny w sprawie pochowania brata
2. Pochowanie brata przez Antygonę
3. wsciekłośc Kreona na wieść o pochowaniu Polinejkesa
4. Antygona przyłapna na uczynku
5.Rozmowa Kreona z synem
6. Ogłoszenie kary smieci dla Antygony
7. Przepowiednia Terezjasza
8. śwmirc Antygony i Hajmona
9. Samobujcza śmierć Euredyki.
10.Załamanie Kreona
1 1 1