Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T18:56:25+02:00


Od stycznia 2002 roku euro jest jedynym środkiem płatniczym 12 krajów Unii Europejskiej: Austrii, Belgii, Finlandii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Luksemburga, Niemiec, Portugalii i Włoch. Banknoty są drukowane przez Europejski Bank Centralny.
59 4 59
2009-09-21T18:56:28+02:00
Portugalia, hiszpania, francja, finlandia, irlandia, grecja, cypr, włochy, austria , szwajcaria, belgia, holandia, niemcy i grecja :)
pozdrawiam serdecznie :D
54 2 54