Odpowiedzi

2010-01-07T13:32:49+01:00
Jeśli chodzi o to ze uczeń kl.V zostanie ojcem . To przecież on i tak nie bedzie wiedział co zrobic z tym dzieckiem , nic nie umie nie ma się co oszukiwać ; )
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T15:09:23+01:00
Jeśli chodzi o to że to V - klasista bd ojcem to jest problem. Dzieci nie potrafią wychowywać dzieci, lecz zdarzały się przypadki, ze młodsi mieli dzieci. Wiek 12 lat nie jest wiekiem odpowiednim na dzieci. Dla takich chłopców dziecko jest dużym wyzwaniem : płacz w nocy, przecież chłopiec ten chodzi do 5 klasy, a więc musi odpocząć i się wyspać , a co będzie dalej ? Co ze szkoła. ? Wiadomo, że zawsze pomogą rodzice, ale dziadkowie nie zastąpią dziecku ojca. Tak młode osoby [ wręcz dzieci ] powinny pomyśleć zanim zrobią coś takiego, lecz niestety jest mało osób, którzy myślą o konsekwencjach.