Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T13:15:30+01:00
10 * 5 = 50
12 * 6 = 72
50 + 72 = 122
1620 / 122 = 13.2786888,.......



Zapasy wystarczą na 13 dni.
1 5 1
2010-01-07T13:15:34+01:00
10 - liczba krów
12 - liczba koni
5kg - liczba siana zjadana przez krowy
6kg - liczba siana zjadana przez konia

10 * 5 + 12 * 6 = 50 + 72 = 122 kg tyle zjadają konie i krowy dziennie
1620 kg siana : 122kg = 13,27dni

Odp Siana starczy na 13 dni wykarmienia 22 sztuk zwierząt, zostanie 34kg na dzień 14 dla 6 krów i 4 kg dla siódmej krowy
1 5 1