; //

Zapisz następujące zdania za pomocą równań
a) Liczba zwiększona o 14 jest równa ośmiokrotności tej liczby.
b) Liczba zmniejszona o 10 jest równa 16
c)Liczba zwiększona o 5 jest równa liczbie 37 zmniejszonej o siedmiokrotność tej liczby
d)pięć zmniejszone o trzykrotność pewnej liczby jest równe (-25)

2

Odpowiedzi

2010-01-07T14:23:41+01:00
A) x+14=8x
b) x- 10=16
c)x+5=37-7x
d) 5- 3x=-25
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T14:26:36+01:00
A) x+14= 8x
b) x-10=16
c) x+5= 37-7x
d)5-3x= (-25)

Chyba tak to będzie bo tez teraz mam równania