Odpowiedzi

2010-01-07T13:21:57+01:00
Plan ramowy to plan ogólny, bez szczegółów, tylko istotne rzeczy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T13:22:51+01:00
Plan ramowy to ten, który uwzględnia tylko ważniejsze momenty utworu.


dodatkowo
Plan szczegółowy to taki, który uwzględnia bardziej szczegółowo te wątki.

Po prostu krutki plan bez szczegółów.

Licze na Naj ;)
2010-01-07T13:23:55+01:00
Plan rozmowy - napisane na kartce albo w pamięci o czym masz z kimś porozmawiadzi xD