Odpowiedzi

2010-01-07T13:47:51+01:00
Charytatywny :
Szóstego grudnia w Gdyni odbył się charytatywny koncert pt.,,I Ty możesz zostać Świętym Mikołajem''.


Niedługo rusza 18 Finał WOŚP czyli jednej z bardziej znanych akcji charytatywnych .


Moim zdaniem watro brać udział w akcjach charytatywnych .



Gdy w moim mieście odbywa się jakas akcja charytatywna chętnie w niej uczestnicze.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T13:48:42+01:00
Wielka Orkiestra Światecznej Pomocy to impreza charytatywna.Kwestuje datki ktore zostaly zebrane na szpitale. Organizatorem jest Jerzy Owsiak ktory jest ogromnym altruista. Sponsoruje szpitala i chorym dzieciom aparaty lecznicze.