Odpowiedzi

2010-01-07T13:46:45+01:00
Dlatego że mi sie bardzo podobała i jest takie swięte imie
4 2 4
2010-01-07T13:47:16+01:00
Do bierzmowania wybrałam imię Marta ponieważ imponuję Mi jej pomoc innym i chciałabym brać z Niej przykład w przyszłości. Pozatym bardzo podoba Mi się to imię iż nosiła je moja zmarła babcia i chcę pamiętac o niej i dlatego wybrałam to imię .
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T13:49:11+01:00
Na bierzmowanie wybrałam imię Marta ponieważ bardzo podoba mi się to imię oraz dla tego że była św Marta. Była siostrą Marii i Łazarza, których Jezus dazył przyjaznią i szacunkiem. Bardzo wiele razy gosciła go w domu, co znaczyło że musiała być warzną osobą w zyciu Jezusa.
5 2 5