Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T19:08:06+02:00
Ojczyzna - dla każdego ma inną wartość, niektórzy, tak jak Ignacy Krasicki w wierszu "Hymn do miłości ojczyzny" przedkłada ją przed Boga, uważa, że ojczyzna jest dla niego ważniejsza i że trzeba o nią walczyć, bardzo podobne znaczenie ma dla ludzi, którzy walczyli w AK, dla ludzi, którzy przelali krew za ojczyznę. Dla wspołczesnej młodzierzy często nie ma onna aż takiej wartości, opuszczają ją w poszukiwaniu pracy, wyjeżdzają na całe życie. Nie czują już takiego przywiązania jak Ci, którzy musieli o nią walczyć.
2009-09-21T19:47:30+02:00
Ojczyzna - dla każdego ma inną wartość, niektórzy, tak jak Ignacy Krasicki w wierszu "Hymn do miłości ojczyzny" przedkłada ją przed Boga, uważa, że ojczyzna jest dla niego ważniejsza i że trzeba o nią walczyć, bardzo podobne znaczenie ma dla ludzi, którzy walczyli w AK, dla ludzi, którzy przelali krew za ojczyznę. Dla wspołczesnej młodzierzy często nie ma onna aż takiej wartości, opuszczają ją w poszukiwaniu pracy, wyjeżdzają na całe życie. Nie czują już takiego przywiązania jak Ci, którzy musieli o nią walczyć.