Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T14:21:25+01:00
A) 3,5 cm ,2 cm , 7,5 cm
V=a*b*H
V=3,5 cm*2cm*7,5cm= 7cm²*7,5 cm= 52,5 cm³

b) 2,5 cm ,2,5 cm ,10 cm
V=2,5 cm*2,5 cm*10cm= 62,5 cm³
2010-01-07T14:22:20+01:00
A) V=Pp*h
Pp=3.5cm*2cm=7cm2
h=7.5cm

wiec

V=7*7,5=52.5 cm3

b)
Pp=2.5*2.5=6.25cm2
h=10cm

V=6.25cm2*10cm=62.5cm3

2010-01-07T14:23:04+01:00
Narysować siatkę to chyba wiesz jak ?;>(jak nie to poczyaj w necie albo otwórz książkę :D)
a)3,5cm*2cm*7,5cm=52,5 cm sześciennych
b)2,5cm *2,5cm*10cm=62.5 cm sześciennych