Odpowiedzi

2010-01-07T14:32:58+01:00
Ponieważ niesą one niczym skażone i niema wnich innych substancji kture mogły by zagrozić w w jakiś sposub ziemi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T14:49:45+01:00
Gleby uważane są jako naturalne zasoby ziemi,gdyż od niej w dużej mierze zależy producja żywności,która z kolei jest podstawą bytu nie tylko naszego,lecz także wszystkich organizmów żywych.
W sytuacji gdy będzie się drastycznie zmniejszał areał gruntów ornych,tym większy będzie problem z wyżywieniem ludzi,pogłębi się głód ,który już i tak w dużej mierze jest bardzo wysoki.
2 5 2