Odpowiedzi

2010-01-07T14:37:06+01:00
Na poczatku zbierasz cala grupe i zaczynasz biegac w okolo sali po obiegnieciu 2 kolek zaczynacie krecic jedna reka do przodu a pozniej do tylu po ty zaczynacie to robic z 2 reka , po chwili zaczynacie krecic obiema rekami naprzemian , a pozniej jednoczesniej w miedzy skoku, po ty robicie sklony z wymachem reki czyli robicie pelny obrot reki i dotykacie ziemi i tak naprzemian. Zaczynacie biegac krokiem odstawno bokiem i ze zmiana stron, pozniej przez chwile biegniecie normalnie i zaczynacie biec odstawno - dostawnym do przodu i do tyłu, po tych cwiczeniach czas na przekladanke czyli biegiem bok przekladasz jedna noge za druga znowu biegniesz swobodnym biegiem przez 1 okrazenie i skipy najpierw dynamicznie unosisz uda w gory naprzemian pozniej stopami uderzasz o posladki rozniez dynamicznie i powtarzasz uda i stopy, po tym wszystkim robisz 2-3 sprinty na dlugosc 40-60metrow i zbierasz cala grupe wokol Ciebie żebyś byl w srodku. Chwytasz stope na stojaca i przyciskasz ja do posladka przez okolo 3sekundy i tak 3 razy druga noga tak samo teraz chwytasz za kolano i przyciagasz do klatki piersiowej rowniez przez 3sekundy robisz rozkrok na odleglosc 1-1,2m i przenosisz ciezar ciala na jedna strone a pozniej na druga tak 5 razy pozniej w miejscu krecisz najpierw jedna noga na zewnatrz a pozniej do wewnatrz i powtarzasz z druga. Robisz duzy rozkrok i nachylajac sie naprzemian dotykasz prawej stopy lewa dlonia i lewej stopy prawa dlonia, teraz siadacie i w rozkroku probujemy dotknac najpierw lewej stopy pozniej prawej z tym ze to ma wygladac na 3 poglebienie czyli raz troche wychylamy sie 2 juz wiecej i na 3 jak tlko mozemy, przyciagamy nogi do kata 45stopni i poruszajac nimi rozluzniamy je, wstajemy. na poczatku krecimy biodrami w jedna strone pozniej w druga teraz krecimy calym tlowiem z rekami ku gorze czyli robimy kolka od podlogi, w lekkim rozkroku krecimy kolanami trzymajac je rekami najpierw do zewnatrz a pozniej do wewnatrz i na koniec krecimy sropami i nadgarstakami