Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T14:30:32+01:00
Cześnik, Rejent, Dyndalsk, Papkin i Podstolina ,Wacław i Klara. Sarmata, Podstolina
2010-01-07T14:32:32+01:00
Rejent Milczek
Cześnik
Podstolina
Klara
Wacław
Papkin
Dyndalski
2010-01-07T14:59:20+01:00
Do bohatereów pierwszoplanowych należą:
-Cześnik Maciej Raptusiewicz
-Rejent Milczek
-Wacław
- Klara
- Podstolina
-Józef Papkin


Do bohaterów drugoplanowych należą:
- Dyndalski,
- Perełka,
- Śmigalski.
Oprócz nich występują też murarze, pachołki i służba.