Odpowiedzi

2010-01-07T14:34:08+01:00
1.,,Z dnia na dzień zachowyał się bardziej sympatycznie

2.,,Mówił wyraźniej od wszystkich
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T14:35:28+01:00
1.,,Z dnia na dzień zachowywał się bardziej sympatyczniej,, - nie mówi się sympatyczniej tylko sympatycznie .. czyli będzie- ,,Z dnia na dzień zachowywał się bardziej sympatycznie,,.

2.,,Mówił najwyraźniej od wszystkich,, nie od tylko do :P czyli ,,Mówił najwyraźniej do wszystkich,, błąd językowy..

Pozdrawiam ;)
2010-01-07T20:01:01+01:00