Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T14:39:19+01:00
Musisz posiadać kartę dźwiękowej. Żadnego programu nie trzeba, tylko potrzebne są sterowniki do karty dźwiękowej. Jak czegoś nie rozumiesz to pisz do mnie.
  • SvR
  • Rozwiązujący
2010-01-07T14:42:10+01:00
Tak. Trzeba zainstalować strowniki jeśli coś dalej niebędzie działać to pisz. Jeśli niemasz tych sterowników to napisz zobaczymy co da się zrobić
  • Użytkownik Zadane
2010-01-07T14:42:13+01:00
Trzeba ściągnąć lub od razu zainstalować (jak masz je na płytce) odpowiednie sterowniki do karty dźwiękowej, jeśli to nie pomoże kup nową kartę muzyczną...